كوزه گری: از شایعه پردازان شكایت می كنیم
نوشته شده توسط : gogos

'جلال كوزه گری' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: انتشار اخبار نادرست و مغرضانه نه تنها به پیشرفت هندبال در كشورمان كمك نمی كند، بلكه باعث آسیب دیدگی این ورزش نیز می شود.

وی كه در واكنش به انتشار شایعه پناهندگی 'سجاد استكی' یكی از ملی پوشان مصدوم كشورمان سخن می گفت، اضافه كرد:‌ اینگونه اخبار، باعث دلسردی بازیكنان كشورمان می شود.

كوزه گری در ادامه با اشاره به عملكرد فدراسیون هندبال در یك سال گذشته تا كنون اظهار داشت: كادر مدیریتی فدراسیون هندبال موفق به كسب یك عنوان نایب قهرمانی، دوازدهمی در جهان توسط جوانان و كسب مقام سومی در رقابت های گزینشی بازی های المپیك شده است.

وی گفت: ما معتقد نیستیم كه نتیجه پنجمی در جام ملت های آسیا شایسته هندبال ایران است اما ما دو سال پیش در این رقابت ها به مقامی بهتر از هفتمی دست نیافتیم و در این دوره با وجود تمامی انتقادها، دو پله صعود كرده ایم.

كوزه گری تصریح كرد: باید به هندبال ایران فرصت داد، نه اینكه پس از كسب یك نتیجه ضعیف كه البته به نظر ما با وجود میانگین پایین سنی جوانان مان، عملكرد قابل تقدیری است، همه چیز را سیاه نمایی كرد.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: تیم ملی هندبال ایران اگر چه نسبت به سه ماه پیش با تغییرات فراوانی روبرو شده است اما در برابر تیم كره جنوبی بازی به مراتبط بهتری نسبت به سه ماه پیش انجام داد و با اختلاف گل كمتری از حریف قدرتمند خود متحمل شكست شد.

كوزه گری گفت: در یك نیمه از دو نیمه بازی برابر كره جنوبی، تیم ایران به برتری رسید حال آنكه در رقابت های گزینشی بازی های المپیك، تیم ایران در هر دو نیمه مغلوب كره جنوبی شد.

وی با اشاره به بازی ملی پوشان ایران برابر ژاپن اظهار داشت: تیم ایران همواره در طول این مسابقه از تیم ژاپن پیش افتاده بود كه این برتری یك قدم به جلو برای هندبال ایران است.

كوزه گری گفت: زمانی پیروزی بر تیم هایی همچون ژاپن برای هندبال ایران یك آرزو بود اما امروز ورزشكاران ما به جایی رسیده اند كه می دانند می توانند در برابر تیم هایی همچون ژاپن و حتی كره جنوبی به پیروزی برسند.

وی در ادامه تصریح كرد: بدون شك مشكلاتی وجود دارد كه برطرف شدن آنها نیاز به گذشت زمان و اعتماد دارد.

كوزه گری گفت: هیچگاه اخلاق و نظم تیمی را فدای نتیجه گرفتن نكرده و نمی كنیم و با بازیكن سالاری مخالفیم، از این رو از رسانه ها نیز انتظار داریم كه دلسوزانه و منصفانه هندبال كشورمان را به نقد سازنده بكشند.

تیم ملی هندبال ایران در پانزدهمین دوره پیكارهای هندبال جام ملت های آسیا كه در شهر جده عربستان سعودی برگزار شد، به دلیل تفاضل گل بهتر ژاپنی ها به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه نیافت و به مقام پنجمی اكتفا كرد.

1346 / 1589





:: برچسب‌ها: سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: